i ii iii
thantophobia
scared of losing somenone you love;
iv v vi

Sayang 3 Dalam 1
Monday 27 August 2012 • 4:30 pm
Greeting Text


Back to back to school ? Projek akaun tak siap lagi ! Keje SENI ! Literature, B.I, Karangan, E.A ! Waloohhh, banyaknya homework, NOT FINISH yett ! Apa koje yang kau buat masa cuti RAYA tu Miera ? Nak kata beraya sakan tak jugakk ! Waiyyooo, salah aku sendiri sebab KHUSYUK sangat baca novel sampai lupa buat homework ! Apa kan daya, NOVEL ni syokkk ! sangat :D 24 hours its all about AREL AFZAL ^^ 

Weyyy ! Rugi gila korang tak baca dan pabila korang baca pulak mesti terbit rasa JELLY, BENGANG GILE, JATUH CINTA dan macam-macam lagi. Sama macam kita ni. Miera jealous betul dengan ARYANA tu sebab dia ada abang-abang yang sempoi gile dan sengal. Happy je hidup ! Dan seperti aku tulis tadi aku dah jatuh cinta dengan AREL tuhhh ! Ada ke di dunia nyata orang macam AREL ni ? Ada kott, tapi susahh woo nak carik. Selain itu, ada jugaklah rasa geram dekat QAISARA. 

Kenapa aku pilih novel ni ? Sebab aku nampak je muka depan dia ada KAMERA, aku terus sentap lahhh. Minat nombor 1 aku tuuhhh ! Walaupun aku tak ada darah SENI ! Aku tetap sukakan lukisan-lukisan yang menarik. But, i HATE ARCA ! Whyy ? I dont know why :(  Aku pernah carik blog yang tertulis di dalam buku tu, ingatkan yolahh itu blognya yang mempamerkan pelbagai lukisan, malangnya salah. Bodohkan aku ni, memang lah takda sebab itu hanya NOVEL je ! Penulis tu je yang wujud ! Watak-watak dalam tu mana ada dalam dunia nyata ni. Termasuklah si FB dan si TWITTER mahupun BLOGGER ! *cuba kire ! dah sampai tak 360 patah perkataan ?

Lagi ? Apa nak tulis ??  Dah tak ada apa-2 dahhh kecuali ;)

NAK ABANG MACAM ALONG, ANGAH dan ALANG ! NAK PAKWE MACAM AREL !
Okayy, cukup sebelum korang jadi gila membaca penulisanku yang gila dan korang dimasukkan ke dalam rumah orang gila dan gila betul-betul gila jadinya. 


Intro




Archive




Instagram




Shout Out Loud!



credit


design and template originally by ayuni