i ii iii
thantophobia
scared of losing somenone you love;
iv v vi

Kami Sama-Sama Angah
Tuesday 4 September 2012 • 1:05 pm
Greeting Text
Jyeahhh ! Apa kena ni ? Uwaaa, aku ANGAH dan dia pun ANGAH ! Teringat dulu-dulu, dia selalu usik aku.. Rindu weyhh nak dengar dia asyik panggil aku '.....ANGAH....' even depan mak dia pun dia usik aku, depan mak aku pun dia okayy je. Tapi, sekarang ? Aku tahu kesilapan aku juga :(  Maafkan angah ye angah. *pening dahh. Yess ! Dia lelaki, bagaikan abang aku. Uwaaa !!! Nak dia balik !! Nak gurau dengan dia balik ! Menyesal dah dengan perbuatan yang dulu !! ANGAHHH !!! *nak nangis ni, baik pulangkan balik angah kite, sebelum kite nangis !! Hurhhhhh, Angah baca nota ni ehh ? Seronok-seronok-seronok, sekurang-kurangnya dia tahu isi hati aku. Nak kawan macam dulu-dulu tu :'( Nak usik-usik macam dulu tu. Tak mao sombong-sombong macam sekarang-sekarang ni ! Benci weyhh, sebab Miera tolong member, dan disebabkan mulut ini yang sedikit CELAKA. Asyik nak bercakap je ! Angah ! Sorry jyeahh ! Dah tak mao buat macam tu lagi dah. Kite kawan balik tauu ! Angah mula dulu lahh, *takkan perigi cari timba kot ? Walhal, memang keadaang sekarang ni sama seperti PERIGI CARI TIMBA ! Uhhh, STOP ! Habis dah bercerita setakat ini. Dah tak tahu nak tulis macam mana ni ? Dah tak tahu nak minta maaf macam mana dah dengan Angah. Ini lah, SUDAH TERLALU LAMBAT UNTUK MENYESAL
THE END :')


Intro




Archive




Instagram




Shout Out Loud!



credit


design and template originally by ayuni