i ii iii
thantophobia
scared of losing somenone you love;
iv v vi

Answer revealed
Tuesday 24 September 2013 • 8:00 am

Assalamualaikum & 안녕하세요



Cah ! Cah ! Cah ! Miraaa ! Apa ni. Apa dah jadi ni ? Apa yang terjadi ni ? Kenapa jadi macam ni ? Apa kau buat ni, Mira ? Apa ni ? Apa ni ? Apa ni ? Kenapa dengan kau Mira ? Apa dah jadi ni Mira ? Kenapa kau macam ni ? Sapa buat kau macam ni, Mira ? haha, semua tu tak pernah terjawab bila kawan-kawan Mira tanya. Sebab ? Mereka tak kan percaya, guys. 'Alasan je semua tu !!' itu yang Mira dapat bila Mira cakap. Yes ! I know. This year, the final year, important year ! I know ! I know ! I know ! But, why tahun ni semua ni berlaku ? Ya, salah Mira. Salah Mira ! Salah Mira ! I know ! Tapi, mereka tak tahu :) Mereka tak tahu dan tak akan tahu. Everything will be alright if korang act normal to me. Sedih ? Tak payah cakap lah. Seribu kali sedih dah, but that's normal :D

Apa yang kau merepek ni Mira ? Bila kami tanya, kau tak nak jawab ? Pendam sorang-sorang ? Yeahhh ! Sebab pada Mira, pendam sorang-sorang is better than kena perli hari-hari. Mira lemah, ya ! Sangat lemah. Senang menangis, dan Mira tak nak menangis dah ! Tak nak ! Mira dah penat dengan semua ni. Guys ! Aku dah penat. Tiap hari kena perli. Sakit hati weyh ! Korang pun pernah kena rasa macam ni kan ? Memang lah korang nasihat, but, sedar tak nasihat korang tu menyakitkan hati orang ? Sedar tak ? Sedar tak ? Ya ! Aku salah, tapi sapa korang nak judge aku semua ni. Kau rasa kau yang terbaik, kawan. Selalu tolong orang, selalu tanya apa masalah kawan yang lain, dan jugak pandai nasihat ! But, kau sedar tak cara kau nasihat tu macam mana ? Okay lah untuk orang lain, tapi bukan untuk aku. Aku tak terima semua tu. Nasihat cara lembut, cara kasar semua tu aku tak suka. But, nasihat membantu kita kan ? Untuk jadi lebih better, lebih terbaik dan sedar dengan apa yang kita  lakukan. Pelik kan ? But, this I am !

Mira tak suka orang tahu kisah hidup Mira. Mira tak suka orang ambil tahu pasal Mira sebab kita tak tahu apa jadi akan datang. Mira bukan perahsia. No ! I'm not ! Not at all ! But, ketahuilah, Mira tak suka semua ni. Mira nak macam dulu. Bukan macam sekarang. Korang tahu kan, kawan ? Tak perlu tanya lagi. MALAS ? Alasan yang bukan tepat buat masa sekarang. Aku pun nak belajar. Nak pandai macam korang, tapi ???

Bila cakap, korang salahkan KPOP. Yeah ! That's funny, but this is happen. KPOP tak ada kena mengena dengan masalah aku. Bukan dia yang buat aku ponteng selama 7 hari ni. Bukan dia ! Malah, dia yang bagi aku semangat untuk more study ! But, korang salah faham. KPOP buat aku tenang. Mungkin, mereka lebih memahami aku. Yeah this is totally funny, but this IS WHAT HAPPEN !!! Gelak lah korang sampai puas, but this iS REALLY HAPPEN TO ME :) Know this ?


Guys, aku dah penat. Aku rasa aku dah cukup refresh kan mind aku. Yeah ! Spirit ! I need to go school back. Archived my dream. Got what I want. Yeah ! That's true !!! I need to change. Just pekakkan telinga dengar apa yang depa nak kata. Mengatalah ! Aku dah penat. Aku dah tak kisah semua tu. Apa yang penting, hidup ! Hidup kena teruskan even macam mana orang drop kita sekalipun. Yeah, remember Allah is always with us. Yeah ! Right ! Change is better ! Yeahhh :)

Can you guys, act normal when I'm coming on Thursday ? 

Labels: , ,



Intro




Archive




Instagram




Shout Out Loud!



credit


design and template originally by ayuni