i ii iii
thantophobia
scared of losing somenone you love;
iv v vi

18 Wishlist ?
Saturday 6 December 2014 • 10:06 pm

Assalamualaikum & 안녕하세요

 

Rindu rindu rindu. Rindu blog, rindu semua. RINDUUUU ! Hmm, sekian lama tak update. Bukan malas, cuma tak da masa nak update blog ni. Penuh habuk dah. Busy, itu alasan biasa. Lagipun, laptop ni kadang kadang okay, kadang kadang dia buat perangai. Nak buat macam mana. Ini je yang ada, tak mampu lagi nak beli laptop lain. Tapi, kena beli jugak. Sampai bila nak harapkan kawan kawan kan. Hmm, tadi masa selebek blog, terjumpa post post lama. Yang rasa macam post babun tu, dah padam. Bila baca balik, kelakar pon ada. Macam macam perangai. Tapi, tu dulu lah. Masa tu tak matang lagi. Ni dah matang sikit ahh, dah nak masuk 19 dah pun. Hmm, tuanya aku. Semua orang akan tua nanti.

Semalam dapat berita, Najihah dah kahwin. Tahniah Jiha, jadi isteri yang solehah ye. Semoga bahagia hingga ke anak cucu cicit. Aku ni risau pulak. Siapa je yang nak dekat aku ni, tapi jodoh rahsia Allah. Kita tak tahu. Hmm, masa ni lah phone nak buat perangai. Malas nak format, tengah syok main COC. Hmm, bercakap pasal post yang lepas, ternampak post yang ni

 

Hmm, mari bukak cerita pasal 18 wishlist ni. Kenapa 18 ? Sebab aku teruja dengan nombor 18 ni, sebab ianya tarikh harijadi arwah ayah aku dan juga harijadi aku. Hmmm,
 
  • Success In SPM ?
Alhamdulillah, memanglah tak sehebat mana, tapi sekurang kurangnya aku berjaya melakukannya.
  • Continue Study ?
Alhamdulillah, aku sekarang berjaya melanjutkan pelajaran di Kolej PolyTech Mara Ipoh. Setaraf dengan cita cita aku, aku mengambil jurusan Multimedia.
  • Success Photographer ?
In shaa Allah, satu hari nanti.
  • Travel World ?
Masih belum berkesempatan. In Sha Allah, after graduate nanti.
  • Galaxy Note II ?
Hmm, tak dapat Galaxy Note II but I get Galaxy Note III :D Bahagia rasanya.
  • Camera Gadjet ?
Dalam banyak banyak senarai di atas, saya hanya dapat NIKON D3'100, alhamdulillah
  • Stuffies Shop ?
In Sha Allah, dengan izin Allah, suatu hari nanti.
  • Help poor people ?
Even not help all poor people in Malaysia, but I help my friend, at least.
  • I am a good daughter ?
In Sha Allah, walaupun kadang kala aku bersikap bengis.
  • My parents proud with me ?
Sometimes I make my parents dissapoint with me, but, its so hard to changed be a good person. I try now, dad.
  • Galaxy Notes Tab ?
I get Galaxy Tab II 1.0
  • Dance With SHINee ?
My old lame dreaming. But now, I just wanna dance just for fun. I think its awesome if I can ever dance with SHINee.
  • Sing With Them ?
Can I change it ? Haha
  • SHINee's Secret Photographer ?
No, I wanna be KPOP Photographer. 
  • Married With Taemin or Minho ?
Can I just married with both of them ? Haha, this is unmatured dreamer. Now, I just wanna married with someone who love me. If can, Kai of EXO, please. haha
Hmm, all this, biasalah tak matang punya cita cita. Now dah matang sikit, so cita cita pun dah berubah lah. In Shaa Allah, dengan izin Allah, semua yang nak, akan tercapai. Sedikit usaha, doa dan tawakal, In Shaa Allah, semuanya... Now is, 

 

May 2015 be a good year for me all my family, also you guys ;)

Labels: , , ,



Intro




Archive




Instagram




Shout Out Loud!



credit


design and template originally by ayuni